Aktuálně

Iniciativa a marketingový koncept „Otevřeno napořád“ se zrodila na základě myšlenky, se kterou agentuře CzechTourism nabídli podnikatelé v cestovním ruchu, oborové asociace a destinační organizace. Jedná se o set podkladů pro marketingové POS materiály, které zákazníkům děkují za dodržování hygienických opatření napříč sektorem.  Pro zájemce je připravila agentura CzechTourism. Ke stažení jsou ZDE nebo v brand manuálu  CzechTourism.

 

Roadshow znamená možnost se setkat se svými obchodními přáteli tváří v tvář

Vloni dosáhli turisté z Česka na čtvrtou příčku návštěvnosti maďarských turistických destinací na národní úrovni. Je zajímavé, že krom Budapešti, což je samozřejmě hlavním turistickým lákadlem této země, navštěvovali především tzv. venkovské oblasti. Je to pochopitelné, protože právě tam se nachází většina pověstných a námi oblíbených lázní. Největší podíl českých turistů tak zaznamenaly Bük, Sárvár a oblasti kolem Balatonu. Opodál nezůstaly ani další, Čechy oblíbené lázeňské destinace, jako Sifók, Hévíz a Zalakaros.

Goodyear nad Mánesem. Foto: Petr Brodecký

Po desetileté pauze se loni na evropské nebe vrátila ikonická vzducholoď v barvách americké společnosti Goodyear. Letos do svého nabitého letového plánu vedle Londýna, Milána, Le Mans a dalších měst poprvé zařadila i Prahu. Čeští fanoušci tak mohli v pátek 30. 7. vzducholoď obdivovat nad pražským Vyšehradem. Tam se totiž pár hodin kroužila, aby pozdravila návštěvníky i obyvatele našeho hlavního města při své cestě do polské Wroclavi.