Aktuálně

 

Roadshow znamená možnost se setkat se svými obchodními přáteli tváří v tvář

Vloni dosáhli turisté z Česka na čtvrtou příčku návštěvnosti maďarských turistických destinací na národní úrovni. Je zajímavé, že krom Budapešti, což je samozřejmě hlavním turistickým lákadlem této země, navštěvovali především tzv. venkovské oblasti. Je to pochopitelné, protože právě tam se nachází většina pověstných a námi oblíbených lázní. Největší podíl českých turistů tak zaznamenaly Bük, Sárvár a oblasti kolem Balatonu. Opodál nezůstaly ani další, Čechy oblíbené lázeňské destinace, jako Sifók, Hévíz a Zalakaros.

Goodyear nad Mánesem. Foto: Petr Brodecký

Po desetileté pauze se loni na evropské nebe vrátila ikonická vzducholoď v barvách americké společnosti Goodyear. Letos do svého nabitého letového plánu vedle Londýna, Milána, Le Mans a dalších měst poprvé zařadila i Prahu. Čeští fanoušci tak mohli v pátek 30. 7. vzducholoď obdivovat nad pražským Vyšehradem. Tam se totiž pár hodin kroužila, aby pozdravila návštěvníky i obyvatele našeho hlavního města při své cestě do polské Wroclavi.

Červenec byl v Botanické zahradě hl. m. Prahy doslova nabytý událostmi. V letních měsících vrcholí tematický projekt Jedovatá sezóna. V tropickém skleníku Fata Morgana zahájili koncem července výstavu jedovatých „pokojovek“, nazvaná případně „Nechte jedy na pokoji!“ Víte, že si i vy doma možná hýčkáte jedovaté krásky? Další zajímavou zprávou je informace, že se společnost Hyundai Motor Czech s.r.o., zastoupení jihokorejské automobilky Hyundai, stává generálním partnerem Botanické zahrady hl. m. Prahy.