Simply the Best

Muzeum skla a bižuterie v Jablonci nad Nisou a Real Fábrica de Cristales de La Granja otevřely v květnu výstavu současného českého a španělského užitkového skla a designu s názvem SIMPLY THE BEST ve španělském městě Segovia. Doprovodilo ji dvoudenní tvůrčí setkání českých a španělských sklářských mistrů a designérů.

Nová radnice

Magistrát hl. m. Prahy společně s destinační organizací města Prague City Tourism spouští od 1. června 2024 novou komentovanou trasu nazvanou „Nová radnice – páternoster tour“. Historie výtahů páternoster sahá do konce 19. století, kdy se objevil jeden z prvních výtahů tohoto typu v Londýně. Páternoster, kterým se pyšní budova Nové radnice, je úplně prvním v Česku a datuje se do roku 1911.

Zámek Blatná

Co nabízejí jihočeská turistická zařízení měli možnost poznat zástupci firem a eventoví manažeři v rámci FAM tripu po jižních Čechách. Přijeli do okresů Písek a Strakonice, tedy přímo do brány jižních Čech, s cílem vytipovat si místa, kde mohou firmy pořádat školení, semináře, teambuildingy nebo konference a zároveň najdou velice zajímavé zázemí a doprovodný program.

Fontána v dolní části Václavského náměstí opět chrlí

Fontána v dolní části Václavského náměstí na Můstku zahájila svoji letošní sezonu. Před tím ovšem museli zajistit pracovníci magistrátu přípravné práce zahrnující elektrorevizi, servis všech technologií a kompletní čištění povrchových i podzemních částí díla. Celoroční správu a údržbu zajišťuje městská společnost Technologie hlavního města Prahy (THMP).

Účastnice akce CCRJM

Jižní Morava se stane na konci srpna dějištěm tradiční CityDNA Summer School. Program této organizace se zaměří na konferenční turistiku a byznysová setkání. Organizátoři v rámci 38. ročníku letní školy očekávají, že se v Brně setká zhruba 50 účastníků, profesionálů i nováčků, z různých zemí Evropy, kteří mají zájem se v tomto oboru lépe zorientovat.

Soutěž E.ON Energy Globe ji výrazně podporuje

Mnohá oblíbená střediska cestovního ruchu již otevřeně dávají najevo – hrozí přetlak turistů, přináší to negativní dopady, místy až nenávratné škody – je třeba reagovat. Řada destinací už sáhla k regulačním opatřením, Německo dokonce udržitelnost povýšilo na jeden z hlavních bodů turistického marketingu. Tento trend logicky zapadá do systému opatření, reagujících na hrozivé změny globálního klimatu. Mezi významné aktivity, mířící tímto směrem, se řadí i soutěž společnosti E.ON v České republice – E.ON Energy Globe. Letos se odehrává její v pořadí již 16. ročník.

Prašná brána z Obecního domu

Prague City Tourism spouští letní kampaně na podporu cestovního ruchu v metropoli. Vyhodnocení marketingových kampaní za poslední tři roky prokázalo, že město prostřednictvím destinační organizace Prague City Tourism systematickou komunikací mění strukturu návštěvníků a jejich návštěvnických cílů v našem hlavním městě. Proto i letos Prague City Tourism spouští kampaně „V Praze jako doma“ a „Prague 2024“ s cílem oslovit kulturně orientované klienty a zároveň prodlužovat délku jejich pobytu.