Soutěž Turistpropag o turistickou informaci roku, zpravodaj roku a propagační předměty probíhá v rámci veletrhu cestovního ruchu Regiony České republiky ve dnech 8.-11. dubna na výstavišti v Lysé nad Labem. Jde o soutěžní přehlídku turisticko-propagačních materiálů a předmětů v českém jazyce, v jazycích zemí V4 a angličtině.
O turistickou informaci roku 2021
Trhací mapy - jednoduchá mapa města, případně okolí, která je v TIC rozdávána zdarma
Mapy měst a regionů - turistická mapa města, regionu, turistických cílů
Turistický průvodce - tiskovina pro turisty k poznání příslušné destinace
Propagační leták - propagační materiál / propagační leták, převážně ve formátu DL, ale je možný i jiný formát, který je distribuován zdarma
PR materiály - reprezentativní propagační letáky určené převážně pro partnery
Publikace - tiskovina určená k prodeji se zaměřením na cestovní ruch
Turistické noviny (periodický speciál cestovního ruchu) - tištěné materiály určené široké veřejnosti k informovanosti o turistické nabídce ve městě, okrese, kraji, destinaci a ČR
Tištěné propagační materiály - propagační letáky určené pro děti a nebo pro rodiče s dětmi - jedná se o spotřební propagační letáky - materiály určené k distribuci zdarma a jsou zaměřeny na děti do 13ti let.
Slevové karty (kompletní balíček) - balíček "slevových či věrnostních karet" s tištěnými materiály, které jsou určeny k propagaci těchto slevových či věrnostních karet
Nástěnné, stolní a kapesní kalendáře - jednotlivé kalendáře nebo sada kalendářů pro rok 2021
Tištěné katalogy cestovních kanceláří a agentur - propagační katalogy cestovních kanceláří a agentur určené pro konečného zákazníka v roce 2021
Propagační leták ubytovacích zařízení - propagační materiály vydané majitelem nebo provozovatelem ubytovacího zařízení, popřípadě TIC
Mobilní aplikace pro cestovní ruch - aplikace pro mobilní telefony a / nebo tablety s operačním systémem iOS a / nebo Android, aplikace musí být primárně zaměřena na turistu a to jednou z následujících forem: 1) informace o turistických atraktivitách a nebo výletech, případně POI 2) hra, která láká k návštěvě turistické destinace, turistické atraktivity a podobně 3) aplikace musí být zdarma dostupná v obchodech AppStore a / nebo GooglePlay
Propagační spot do 3 minut zaměřený na turismus, cestování a služby cestovního ruchu - volně šiřitelné video, které propaguje města, obce, destinace, či další subjekty CR zaměřené na cestovní ruch.
Propagační předměty roku 2021
Dřevěné propagační předměty - propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené ze dřeva
Ostatní propagační předměty - propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené z jiných materiálů než je dřevo
Zpravodaj roku 2021
Zpravodaje měst a obcí - periodický zpravodaj, noviny apod. měst a obcí vydané v roce 2020 - 2021
Vyhlášení výsledků
Vyhlášení výsledků v jednotlivých kategoriích včetně speciálních ocenění proběhne v rámci galavečeru veletrhu cestovního ruchu Regiony České republiky v Lysé nad Labem 9. dubna od 18:00 hodin v areálu výstaviště.
Přihláška do soutěže Turistpropag je zpoplatněna. Vyplněnou přihlášku se dvěma kusy propagačních materiálů (1x pro hodnotící komisi, 1x pro výstavu soutěžních materiálů pro veřejnost v rámci veletrhu), vyjma aplikace a propagačního spotu (1x na CD) odešlete do 28. února na adresu:
PRUH POLABÍ, turistické informační centrum
Jiřího náměstí 19
290 01 Poděbrady
Během soutěžní přehlídky budou probíhat odborné semináře na téma cestovní ruch.
INFO: Turistpropag
DOKUMENT: Vítězné materiály Turistpropag 2020 (PDF, 16 MB)