Akci provází naléhavá výzva "Ochutnejte Česko"

 

 


Agentura CzechTourism připravila se svými partnery, Asociací hotelů a restaurací ČR a Asociací kuchařů a cukrářů ČR novou marketingovou kampaň na podporu projektu propagující tradiční českou gastronomii Czech Specials. Její součástí je i úprava podmínek certifikace a nová recertifikace restaurací zaregistrovaných pod touto značkou a podpora v tuzemsku  pěstovaných plodin a rovněž  tuzemských surovin. 

 

 

" Marketingová kampaň se orientuje zejména na online a tiskovou propagaci, míří nejen na domácí cestovní ruch, ale prostřednictvím zahraničních zastoupení CzechTourism zejména na sousední státy. Nově se také zpracovávají propagační materiály pro odbornou i širokou veřejnost. K tradičnímu produktu Czech Specials přibudou také tři nové specializace, Czech Specials Light propagující lehce stravitelné a zdravé pokrmy, Czech Specials Family cílící na rodiny s dětmi a Czech Specials Regional pro silnější propagaci tradičních regionálních surovin a pokrmů," píše  se  v předané zprávě  novinářům, kteří se ještě dozvěděli, že zásadní změny se projeví i v úpravě kontrolního systému a certifikačních kritérií. Ta by měla zaručit zvýšení kvality služeb provozovny a zároveň vyšší spokojenosti zákazníka.
 


„Naším cílem je navýšit počet certifikovaných restauračních zařízení Czech Specials na konci letošního roku ze současných 163 na 250, zároveň ale podstatně zvýšit nároky na kvalitu,“ uvedl k novým certifikačním pravidlům generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
 
Na základě nových pravidel by měla restaurace podle Vondrušky dostat certifikát např. v případě, že má stavebně oddělenou kuřáckou část od nekuřácké. Novinkou je také povinné nahlášení Asociacím změnu šéfkuchaře či informace o celém projektu v tištěné podobě v dané restauraci. Certifikace se udělují na tříleté období začínající rokem certifikace.
 
" Kromě povinných certifikačních kritérií vznikla i širší doporučení.  Například rozsah jídelníčku by neměl překračovat třicet položek, pokrmy by měly odrážet sezónnost především domácích  surovin a jejich lokální charakter. Proto Asociace hotelů a restaurací ČR současně vyškolí komisaře, kteří budou navštěvovat restaurace, jež  se do akce přihlásily a prověřovat, zda-li splňují přísná kriteria Czech Specials," dodává prezident AHR ČR Václav Stárek.
 
„Důležitou složkou kampaně je mediální podpora certifikovaných restaurací a celého projektu. Úspěšná loňská spolupráce agentury CzechTourism například  se speciálem Toulavé kamery České televize pokračuje letos soutěží o poukazy  do certifikovaných restaurací. Projekt navíc získal stálou podporu veřejnoprávních rozhlasových stanic Radiožurnál, Dvojka a regionálního rozhlasového studia v Hradci Králové, který už několik let vysílá za značné přízně poslauchačů pořad o regionální kuchyni, “ pozanamenal k projektu   ředitel Odboru Mediální komunikace agentury CzechTourism Pavel Klicpera.
 
" Cílem kampaně je také zvýšení návštěvnosti webových stránek www.CzechSpecials.cz (www.ochutnejteCR.cz) nejméně o 30 % a nárůst spokojených návštěvníků certifikovaných restaurací," přejí si organizátoři akce, jež provází  naléhavá  výzvu "Ochutnejte Česko".  

Napsali jinde

Prvnizpravy.cz

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/business/akci-provazi-nalehava-vyzva-ochutnejte-cesko/

Horydoly.cz ...

http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=13575