• info@czechtravelpress.cz
Czech Travel PressCzech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty
Doporučujeme
„Embrace German Nature“, tak se jmenuje nový německý turistický restart se zaměřením na přírodu a zážitky z dovolené - 14. 4. 2022 15:57
Turisticky se zima na východní Moravě vydařila - 16. 5. 2022 11:12
Čeští kuchaři získali stříbro - 12. 5. 2022 7:02
Ostrov lidových krojů: press trip pro členy Czech Travel Press - 16. 3. 2022 21:39

Vyhledávání

  • Naši členové
  • Pozvánky
  • Kronika
  • SOUTĚŽE
  • Travel Magazine
  • Recenze

Naši partneři

czechtourism
BVV
Travelink
VSO
Klub českých turistů
Anno vino
Templářské sklepy
Znovín
Teak art

Recenze

Úspěšnou nizozemskou reality show natáčeli i na jižní Moravě

Zámek Valtice, CCRJJM

Za naprostého utajení natáčel štáb nizozemské veřejnoprávní televize  NPO 1 loni v létě v České republice soutěžní reality show “Wie is de Mol?“ (v překladu „Kdo je zrádce?“). Sledovanost prvního dílu přesáhla poprvé v jednadvacetileté historii pořadu hranici tří milionů diváků.  

Televizní soutěže se pro informaci účastní deset známých nizozemských osobností, které během natáčení plní různé typy úkolů. Cílem je mezi soutěžícími rozpoznat toho, kdo hru tajně sabotuje. Do soutěže se prostřednictvím internetu aktivně zapojuje i veřejnost. Fanoušci mohou každý týden prostřednictvím speciální aplikace hlasovat pro svého „podezřelého“. Tvůrci si v létě na základě dobré epidemiologické situace vybrali Českou republiku. Při dodržování přísných hygienických norem natáčel padesátičlenný štáb na více než třiceti místech České republiky, mimo jiné i na jižní Moravě. Diváci tak mohli prostřednictvím soutěže obdivovat krásy Mikulova, Lednicko-Valtického areálu a zámku Jaroslavice. V příštích dílech se k nim přidá Valtický zámek a další turisticky zajímavá místa na jižní Moravě.

Letošní série oblíbené soutěže navíc přichází v době, kdy se Nizozemsko nachází vzhledem k pandemii Coronaviru v tzv. lockdownu, podobnému, jaký známe i u nás. Lidé více než jindy sledují televizi a sociální média. Počátek roku je také vždy obdobím, kdy se plánují letní dovolené. Soutěž má proto obrovský vliv i na veřejné mínění. Například po natáčení stejného pořadu v Gruzii zaznamenala tato země mimořádný zájem ze strany nizozemských turistů. Jejich počet zde meziročně narostl o neuvěřitelných 56 %! Pracovníci Centrály cestovního ruchu jižní Moravy proto děkují organizacím CzechTourism Benelux a Czech Film Commission za úžasnou propagaci regionu.

Uvedený první díl reality-show „Wie is de Mol?“ si můžete pustit ZDE:

 https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/aflevering-1/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_content=facebook-wieisdemol&fbclid=IwAR3-hpWLJxfetPPW4SxI6Ji_15N-lzqYAh4tfMQ1j8IoOOBPmqIKMrr6MuQ

 

 

  • Facebook
  • Twitter
© 2018 Czech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty