Aktuálně

Výstižný název "Dáblova prdel" v České Kanadě

Letošní léto se v Jihočeském kraji vydařilo.  Během letních měsíců zavítalo do tohoto regionu téměř 800 tisíc návštěvníků, což je srovnatelné s loňským rokem. Z tohoto počtu tvořili jednu čtvrtinu zahraniční turisté, kteří do jižních Čech přijíždějí stále častěji. Vyplývá to z aktuálních statistik o cestovním ruchu, který zveřejnil Český statistický úřad (ČSÚ) za 3. čtvrtletí letošního roku.

V. Škorvagová

Zahraniční i tuzemské průzkumy ukazují, že při nákupu hraje jednu z nejdůležitějších rolí důvěra zákazníků ve značku. Tento fakt se stal základem pro marketingový program „Nejdůvěryhodnější značky“, který slaví letos své desáté výročí. V rámci programu oceňují odborníci značky a brandy, které si získaly nejvyšší míru důvěry mezi českými zákazníky. Na základě rozsáhlého průzkumu společnosti NIQ, do kterého se zapojilo více než 4000 účastníků, respondenti v 95 kategoriích vybrali značky, které v očích zákazníků vynikají především svou spolehlivostí a kvalitou.

Účastníky pozdravila hejtmanka Středočeského kraje P. Pecková

 

Již druhý ročník Středočeského fóra cestovního ruchu, který pořádala Středočeská centrála cestovního ruchu (SCCR) a Střední Čechy Convention Bureau, se konal v Hotelu SEN v Senohrabech. Podtitul "Cestování v digitální éře" určil hlavní témata fóra. Záštitu nad konferencí převzala hejtmanka Středočeského kraje Petra Pecková.