Se znovuotevřením hranic ve většině evropských zemí zahájila Německá turistická centrála (DZT) kampaň „Germany - Dreams Become Reality“. Poprvé po třech měsících, kdy byly uzavřené hranice v Evropě, propaguje tato organizace Německo jako destinaci vhodnou jako cíl pro letní dovolenou.
„Prostřednictvím této kampaně vytváříme silné impulzy na našich evropských turistických trzích a zohledňujeme obnovenou svobodu cestovat po Evropě. Po zkušenosti s koronavirovou krizí jsou turisté oprávněně podezíraví a kladou především důraz na kvalitu služeb,“ vysvětluje přístup kampaně k veřejnosti Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT. Hlavním komunikačním kanálem je nová internetová stránka „Germany - Dreams Become Reality“. Zájemci v ní najdou obrázky i texty, které představují krásy Německa mimo hlavní turistické atrakce. Také tam najdete nabídku známých i méně známých půvabných hradů a zámků, seznam nejlepších turistických a cyklistických stezek, kulinářské tipy a typy na nejkrásnější okružní cesty po Německu. Mezi další prvky kampaně patří programová reklama, informační listy pro B2C, B2B i média a aktivity na sociálních médiích. Všechny tyto výstupy zahrnuje nyní #GermanyAwaitsYou. Kampaň doplňuje videoklip s rozmanitou nabídkou Německa jako turistické destinace, kterou můžete shlédnout na YouTube, kanálu DZT i na zmíněné www. stránce.
Německá turistická centrála (DZT) zde také informuje své partnery v mezinárodním cestovním ruchu o novinkách, týkajících se koronavirové krize, o svých globálních aktivitách i aktuální situaci na patnácti nejdůležitějších zdrojových trzích. Veškeré informace najdete na webových stránkách centrály v sekci „Trade“.
Pohádka "Tři oříšky pro Popelku" se stala kultovní záležitostí pro Němce i Čechy