Hraniční Modrý sloup z bavorské strany. Z české k němu kvůli tetřevům nemůžeme.
Zatímco mnoho klasických marketingových kampaní muselo být kvůli koronavirové krizi zastaveno či odloženo, Německá turistická centrála (DZT) naopak ještě zintenzivnila svou stávající spolupráci na poli Social Media-Marketingu spoluprací s influencery. Tito v mnoha oborech úspěšní lidé, kteří se nebojí sociálních sítí, se stali součástí globální kampaně #DiscoverGermanyFromHome. Tak se mnozí dovídají z internetu, že turistika v zemi našich sousedů stále žije a je připravená, jakmile se situace zlepší, s radostí přijmout zahraniční návštěvníky.
Vybraní influenceři prezentovali své „Best Of“ z Německa na instagramovém účtu DZT. Tyto příspěvky oslovují a inspirují instagramovou komunitu centrály. Během několika týdnů zaznamenaly příspěvky od milovníků Německa z britského, francouzského a nizozemského trhu přibližně 1,5 milionu impresí. Po úspěšném startu budou v příštích několika týdnech tito influenceži realizovat další příspěvky. Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, vysvětluje: „Navzdory současným cestovním omezením můžeme díky našemu Social-Media týmu nadále pečovat o osvědčené kontakty na našich více než 50 trzích po celém světě. Můžeme také použít již dříve vytvořený obsah a oživit ho v nových formátech. Díky tomu představuje Influencer-Marketing a jejich šiřitelé důležitou možnost, jak vysílat v době krize pozitivní signály o Německu jako turistické destinaci.“
Kromě výše uvedeného realizuje centrála také další projekty. V USA dosáhla silné odezvy při živém přenosu, tzv. live-sessions, na Facebooku. Formát založili na přímém přenosu na facebookovém kanálu Německé turistické centrály v USA, během kterého influenceři sdělovali své tipy na atraktivní lokality v Německu a odpovídali na dotazy instagramové komunity. Dvacetiminutové relace dosahují přibližně počtu 10 000 diváků za jednu live-session. Díky pozitivní reakci centrála podpoří další obdobné živé relace. Ve Španělsku a Francii zase připravují odborníci z Media týmu také přímý přenos z ukázky vaření německých jídel, a to na instagramových kanálech jednotlivých influencerů.
Česká pobočka Německé turistické centrály také nezahálí. Připravuje ve spolupráci s novinářkou Pavlou Apostolaki dvě online přednášky na téma „Cestování po Braniborsku“. Budou je vysílat živě na facebookové stránce https://www.facebook.com/NemeckoTuristickaZeme/ , a to 15. a 21. června, vždy od 19 hod. Od června prezentuje Německá turistická centrála příspěvky od influencerů také na své Storywall (www.germany.travel/story-wall), která slouží jako druh blogu pro inspiraci a nabízí podrobné informace o různých destinacích v Německu.