Výroba pravého míšeňského porcelánu
Mezinárodní komunikační kampaň Německé turistické centrály (DZT) „#DiscoverGermanyFromHome“ zaznamenala po celém světě v 50 trzích německého incomingu neobvykle velkou odezvu. Od jejího zahájení dne 16. března oslovila prostřednictvím sociálních sítí celkem 9,6 milionu uživatelů a vygenerovala více než milion interakcí. K tomu navíc vytvořila19 tisíc příspěvků o kampani na externích platformách, což následně vyvolalo 210 tisíc interakcí. Úspěšnost kampaně podtrhuje její pozitivní vnímání, už protože získala 94,4 % kladných reakcí.
S cílem udržení dialogu s potenciálními zákazníky ve fázi uzavřených hranic organizátoři kampaň původně zaměřili na to, aby byla pro své fanoušky inspirativní, přinášela empatický a zároveň informativní obsah zábavnou a interaktivní formou. Na akci se podílelo více než 30 sociálních kanálů DZT. Od poloviny dubna dále doplňuje nabídku digitálních informací o virtuální zážitkové formáty ze všech 16 spolkových zemí, nabízí seznamy Spotify-playlistů, interaktivní mapu, kvízy i recepty - zkrátka vše, co činí radost z cestování po Německu.
Kampaň nyní také doplňuje tříminutový film. Sny o rozmanité nabídce turistických cílů v Německu můžete shlédnout na kanálu YouTube, a také na microsite.
V dalším kroku rozšíří DZT nabídku microsite o chatbot. Potenciální návštěvníci Německa díky tomu dostanou odpovědi na své otázky týkající se nejnovějších informací ohledně plánování cesty, způsobů cestování, právních aspektů či turistických nabídek.
Kromě kampaně pro koncové zákazníky informuje DZT také své partnery v mezinárodním i německém cestovním ruchu o aktuálním vývoji koronavirové krize, globálních aktivitách DZT i aktuální situaci na 15 nejdůležitějších zdrojových trzích. Informace naleznete v sekci Trade na stránkách online portálu DZT.
Německý turistický incoming se v důsledku koronavirové krize během několika týdnů prakticky zastavil. Cestovní omezení ovlivňují jak vstup do Německa, tak i odjezdy z hlavních zdrojových trhů. Zlepšení současné situace bude možné až v případě, kdy příslušná administrativní opatření na straně Německa i ve zdrojových trzích umožní ekonomický restart cestovního ruchu.
Německá turistická centrála (DZT) je národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 31 zahraničních zastoupení po celém světě. Bližší informace najdete v našem online tiskovém centru na www.germany.travel/presse.