Prague City Tourism představil nové logo a na něj navázaný vizuální styl určený pro turistiku. Tuzemští i zahraniční návštěvníci se s ním budou setkávat již teď, ale jeho začlenění do nejdůležitějších činností turistické Prahy se plánuje během roku 2021. Postupně objeví na všech památkových objektech ve správě Prague City Tourism, jako je Staroměstská radnice či Petřínská rozhledna. Stejně tak se promění marketingové kampaně a tiskoviny.
Městská agentura Prague City Tourism představila nový vizuální styl na přehlídce Designblok. Praha chce proměnit vnímání města. Vizuální identita má představovat Prahu jako autentickou kulturní metropoli, nikoliv jako levnou večírkovou destinaci či turistický skanzen.
Soutěž na nový vizuální styl vyhráli designéři Bohumil Vašák a Petr Štěpán, kteří pracují s písmem typografa Tomáše Brousila. Cílem bylo vyzdvihnout čistý, strohý a kultivovaný styl. Vzniká tak kolekce suvenýrů, série fotografií a spotů.