Al Rams, Suwaidi Pearl farm
Mnohojazyčná kampaň "Get More", kterou spustili propagátoři ze společnosti RAKTADA (Ras Al Khaimah Tourism Development Authority) v dubnu, již na začátku léta zaznamenala výjimečné výsledky na klíčových trzích v Indii, Kazachstánu, Německu a KSA. Letní kampaň vygenerovala více než 336 milionů zobrazení a zaznamenala vysokou sledovanost s 1,2 milionu kliknutí.
Vícejazyčná kampaň využívá kompletní mix kanálů, včetně sociálních médií, vysílání, videí v letadlech, digitálního outdooru a OTA, stejně jako vysoce diferencovaných prostředků kampaně, je zvýšit afinitu ke značce na klíčových trzích, zvýšit dosah a povědomí v nových zeměpisných oblastech a podpořit návštěvnost v období, které je tradičně mimo sezónu. Kampaň má díky množství kontaktních bodů skutečně dalekosáhlý dosah. Zahrnuje od videí v letadlech přední kazašské letecké společnosti Air Astana, přes autobusy v Polsku apod. až po zmrzlinovou propagaci na domácím trhu. V tomto případě zmrzlináři návštěvníky vyzívají, aby ochutnali zmrzliny s příchutěmi typickými pro Ras Al Khaimah, jako například Pearlstachio, Vanilla Jais nebo Berry Grylls.
"Prostřednictvím kurátorovaného obsahu, který jsme navrhli tak, aby oslovil specifické publikum s názvem "Get More" (Užijte si více) dokonale přibližuje obrovskou šíři zážitků, které lze v Ras Al Khaimah objevit," vysvětlil Raki Phillips, generální ředitel Ras Al Khaimah Tourism Development Authority. "Cestování po pandemii převrátilo scénář toho, jak by měla vypadat dovolená, a vyžaduje, aby destinace byly agilnější, aktivnější a pružněji reagovaly na toto dynamické odvětví. Tím, že budeme emirát prezentovat jako přístupný, přátelský, a přitom plný zajímavých aktivit a zajímavých míst, získáme ohlas u širšího publika a přilákáme do destinace více návštěvníků, a to nejen v letošním létě."
Emirát Ras Al Khaimah nabízí úchvatnou škálu turistických atrakcí, které můžete zažít a prozkoumat, od hor po mangrovové porosty, od pouští po letoviska a od pláží po vzrušující zážitky. V rámci kampaně "Get More" upozorňuje RAKTDA na emirát jako na destinaci, kde se dá skloubit zábava, rodina, příroda, dobrodružství, letní pohoda a mnoho dalšího. V současnosti se Ras Al Khaimah stává regionálním lídrem v oblasti odpovědného a udržitelného cestovního ruchu se zaměřením na životní prostředí, kulturu, ochranu přírody a přívětivost pro život.
V roce 2022, kdy zařadili zemi do žebříčku časopisu Time "World's Greatest Places of 2022" a CNN Travel "Best Destinations to Visit in 2023", byl pro cestovní ruch v Ras Al Khaimah klíčový. Emirát přilákal 1,13 milionu návštěvníků ročně, což je historicky nejvyšší počet příjezdů překonávající předpandemickou úroveň. Emirát se tak přiblížil svému cíli zajistit si do roku 2030 tři miliony návštěvníků ročně. Jak to zatím vypadá, dynamika pokračuje i v letošním roce, kdy počet návštěvníků v 1. čtvrtletí roku 2023 vzrostl o téměř 13 % ve srovnání s 1. čtvrtletím roku 2022. Více na video a website. Hashtag: #VisitRasAlKhaimah
Kaa/TZ