• info@czechtravelpress.cz
Czech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty
  • Naši členové
  • Pozvánky
  • Kronika
  • Soutěže
  • Cestujeme
  • Recenze

Naši partneři

czechtourism
Klub českých turistů
Znovín
Panevropská univerzita
Alpy
Alpenverein
Jílové

Články ze světa

Německá turistická centrála spouští novou marketingovou kampaň German.Local.Culture

 

Míšeňská porcelánka bude vždy předním turistickým cílem

Německá turistická centrála (DZT) prostřednictvím nové edice inspirativní kampaně German.Local.Culture. podporuje restart turistického cestovního ruchu do Německa. Obsah kampaně, kterou Němci úspěšně zahájili v roce 2021, nyní úspěšně inovovali pod názvem Cestování za kulturou a do přírody ve všech aspektech. Jednotlivé součásti kampaně nyní poskytují lepší orientaci v nabídce storytelling na sociálních sítích.

Německá turistická centrála (DZT) je národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. Obnovenou kampaň German.Local.Culture. budou organizátoři šířit především prostřednictvím cílené reklamy na sociálních médií, a také skrze influencery. Informativní Microsite kampaně slouží především jako zdroj inspirace. Návštěvníci těchto webových stránek se tak mohou dozvědět zajímavé tipy na cesty, a to například prostřednictvím chatbota s podporou umělé inteligence. Rozmanitost Německa jako kulturní a přírodní destinace přibližuje potenciálním cestovatelům působivě natočený video spot.

Ochutnávka vín z nejsevernější německé vinice

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT uvedla: „Po dvou letech koronavirové pandemie a na pozadí strašlivé války na Ukrajině čelí turistické odvětví opět velkým výzvám. Zejména v této situaci je důležité zasadit se o mírumilovný a lidi spojující turismus, který je synonymem otevřenosti světu a tolerance. Kampaň German.Local.Culture. zprostředkovává mírové soužití generací, tradic a různých kulturních vlivů. Prostřednictvím této kampaně prosazujeme autentické lokální zážitky. A to nejen v městských destinacích, ale i začleněním venkovských oblastí a jejich turistických nabídek, které jsou šetrné a ohleduplné k životnímu prostředí. Cílem kampaně je propagace Německa jako destinace pro delší prázdninové pobyty. Jak jsme dříve zjistili, zahraniční aktivní turisté i rodiny s dětmi mají zájmem o přírodu i kulturu.“ Zmíněná Microsite odkazuje na čtyři tematické klastry: Flair (kultura), Craft (řemeslo), Taste (gastronomie) a Green (příroda). Tyto pak odrážejí nevšední architekturu, autentické prostředí, německou tradici s jejími manufakturami a řemeslným uměním, stejně jako tradiční regionální německou kuchyni i krásu přírody.

Jan Pohaněl

© 2025 Czechtravelpress. All Rights Reserved. Designed By MaraXa
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty