• info@czechtravelpress.cz
Czech Travel PressCzech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty
Doporučujeme
Lákavá pozvánka z Rakouska - 2. 12. 2022 20:03
Zpráva z výboru CTP 11.5.2022 - 24. 5. 2022 21:16
Do Německa za událostmi - 11. 3. 2023 21:29
Holiday World i Region World návštěvnicky úspěšné - 22. 3. 2023 12:56

Vyhledávání

  • Naši členové
  • Pozvánky
  • Kronika
  • SOUTĚŽE
  • Travel Magazine
  • Recenze

Naši partneři

czechtourism
BVV
Klub českých turistů
Anno vino
Templářské sklepy
Znovín
Panevropská univerzita
Alpy
Alpenverein
Travelink

Restart německé turistiky prostřednictvím „Germany - Dreams Become Reality“

Se znovuotevřením hranic ve většině evropských zemí zahájila Německá turistická centrála (DZT) kampaň „Germany - Dreams Become Reality“. Poprvé po třech měsících, kdy byly uzavřené hranice v Evropě, propaguje tato organizace Německo jako destinaci vhodnou jako cíl pro letní dovolenou.

„Prostřednictvím této kampaně vytváříme silné impulzy na našich evropských turistických trzích a zohledňujeme obnovenou svobodu cestovat po Evropě. Po zkušenosti s koronavirovou krizí jsou turisté oprávněně podezíraví a kladou především důraz na kvalitu služeb,“ vysvětluje přístup kampaně k veřejnosti Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT. Hlavním komunikačním kanálem je nová internetová stránka „Germany - Dreams Become Reality“. Zájemci v ní najdou obrázky i texty, které představují krásy Německa mimo hlavní turistické atrakce. Také tam najdete nabídku známých i méně známých půvabných hradů a zámků, seznam nejlepších turistických a cyklistických stezek, kulinářské tipy a typy na nejkrásnější okružní cesty po Německu. Mezi další prvky kampaně patří programová reklama, informační listy pro B2C, B2B i média a aktivity na sociálních médiích. Všechny tyto výstupy zahrnuje nyní #GermanyAwaitsYou. Kampaň doplňuje videoklip s rozmanitou nabídkou Německa jako turistické destinace, kterou můžete shlédnout na YouTube, kanálu DZT i na zmíněné www. stránce.

Německá turistická centrála (DZT) zde také informuje své partnery v mezinárodním cestovním ruchu o novinkách, týkajících se koronavirové krize, o svých globálních aktivitách i aktuální situaci na patnácti nejdůležitějších zdrojových trzích. Veškeré informace najdete na webových stránkách centrály v sekci „Trade“.

Pohádka "Tři oříšky pro Popelku" se stala kultovní záležitostí pro Němce i Čechy

 

  • Facebook
  • Twitter
© 2018 Czech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty