Hedvika Přibová
Oblíbené drinky PepsiCo, které byly donedávna dostupné jen ve formě velkých či malých nevratných PET lahví, si nyní můžete připravit přímo v pohodlí domova. Stačí přidat čerstvě naperlenou vodu z výrobníku SodaStream a můžete servírovat! Ikonické chutě nápojů PepsiCo už nebudou znamenat nošení až dvoukilogramové plastové lahve, ale stačí použít originální koncentrované příchuti, ke kterým stačí přidat čerstvě naperlenou SodaStream vodu.
Šest ikonických příchutí, od klasické Pepsi, 7UP a Mirindy až po jejich varianty bez cukru, tedy Pepsi Max, 7 UP Free a Mirinda Diet budou i v Česku v prodeji v prodeji od 1. června 2021. Příchutě jsou balené ve 440ml lahvičkách s praktickým dávkovacím víčkem. Při dodržení výrobcem doporučeného poměru míchání vystačí jedno balení na přípravu přibližně devíti litrů nápoje, což je zhruba ekvivalentní množství nápoje v běžném balení 6 x 1,5l lahev. „Těšíme se, že našim současným zákazníkům, kteří jsou dlouhodobě zvyklí na výhody přípravy perlivé vody v pohodlí domova, nabídneme nové chuťové varianty. Zároveň je to pro nás příležitost oslovit skupinu zákazníků, kteří do svého pitného režimu pravidelně zařazují zejména oblíbené tzv. ready-to-drink, tedy do PET lahví adjustované nápoje. Nyní si je mohou dopřát bez toho, aby svoje běžné nákupy zatěžovali jednorázovými PET lahvemi, a produkovali tak zbytečný plastový odpad,“ vysvětluje Michal Panis, produkt & brand manažer značky SodaStream v ČR.
Spolu s novými příchutěmi Pepsi uvádí SodaStream na český trh také další produkty. Sortiment opakovaně použitelných lahví doplní sada lahví SodaStream typu Fuse s motivy ikonických příchutí Pepsi, Pepsi Max a 7 UP. V prodeji bude rovněž set SodaStream Spirit Megapack. Obsahem tohoto balení bude nejprodávanější výrobník Spirit Black, lahev s logem Pepsi Max, bombička s potravinářským CO2, příchuť 440 ml Pepsi Max a čtyři testovací příchutě Pepsi, Mirinda, 7Up a 7Up Free.