Míšeňská porcelánka bude vždy předním turistickým cílem
Německá turistická centrála (DZT) prostřednictvím nové edice inspirativní kampaně German.Local.Culture. podporuje restart turistického cestovního ruchu do Německa. Obsah kampaně, kterou Němci úspěšně zahájili v roce 2021, nyní úspěšně inovovali pod názvem Cestování za kulturou a do přírody ve všech aspektech. Jednotlivé součásti kampaně nyní poskytují lepší orientaci v nabídce storytelling na sociálních sítích.
Německá turistická centrála (DZT) je národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. Obnovenou kampaň German.Local.Culture. budou organizátoři šířit především prostřednictvím cílené reklamy na sociálních médií, a také skrze influencery. Informativní Microsite kampaně slouží především jako zdroj inspirace. Návštěvníci těchto webových stránek se tak mohou dozvědět zajímavé tipy na cesty, a to například prostřednictvím chatbota s podporou umělé inteligence. Rozmanitost Německa jako kulturní a přírodní destinace přibližuje potenciálním cestovatelům působivě natočený video spot.
Ochutnávka vín z nejsevernější německé vinice
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT uvedla: „Po dvou letech koronavirové pandemie a na pozadí strašlivé války na Ukrajině čelí turistické odvětví opět velkým výzvám. Zejména v této situaci je důležité zasadit se o mírumilovný a lidi spojující turismus, který je synonymem otevřenosti světu a tolerance. Kampaň German.Local.Culture. zprostředkovává mírové soužití generací, tradic a různých kulturních vlivů. Prostřednictvím této kampaně prosazujeme autentické lokální zážitky. A to nejen v městských destinacích, ale i začleněním venkovských oblastí a jejich turistických nabídek, které jsou šetrné a ohleduplné k životnímu prostředí. Cílem kampaně je propagace Německa jako destinace pro delší prázdninové pobyty. Jak jsme dříve zjistili, zahraniční aktivní turisté i rodiny s dětmi mají zájmem o přírodu i kulturu.“ Zmíněná Microsite odkazuje na čtyři tematické klastry: Flair (kultura), Craft (řemeslo), Taste (gastronomie) a Green (příroda). Tyto pak odrážejí nevšední architekturu, autentické prostředí, německou tradici s jejími manufakturami a řemeslným uměním, stejně jako tradiční regionální německou kuchyni i krásu přírody.
Jan Pohaněl