Cestovní kancelář TUI patří mezi největší evropské turistické organizace. Dokonce výrazně posiluje i svoji dosavadní přítomnost v České republice. Příští léto plánuje rozšířit počet svých zdejších poboček na deset a minimálně zdvojnásobit aktuální počet českých klientů.
TUI Group je v současnosti jednou z největších evropských cestovních organizací se zastoupením po celém světě. Sídlí v Německu. Její akcie obchodují na Frankfurtské burze cenných papírů jako součást indexu MDAX a na regulovaném trhu dolnosaské burzy v Hannoveru. Díky šířce svého podnikání si může dovolit v současnosti nabídnout 19 milionům klientů integrované služby z jediného zdroje. Prostřednictvím prémiových značek RIU, TUI Blue a Robinson skupina vlastní více než 400 hotelů a resortů. Obhospodařuje také 17 výletních lodí, od luxusních lodí MS Europa a MS Europa 2, přes expediční lodě třídy HANSEATIC až po flotilu Mein Schiff společnosti TUI Cruises nebo výletní lodě britské Marella Cruises. Členy skupiny jsou přední evropské cestovky a online marketingové platformy. Skupina řídí pět aerolinek s více než 130 moderními stroji pro středně dlouhé a dálkové lety.
„V uplynulém roce jsme dokázali na českém trhu získat 50 000 spokojených rekreantů, kteří za odpočinkem a relaxací navštívili ty nejžádanější turistické destinace. Vedle stávajících čtyř prodejních míst máme tady i vlastní mobilní aplikaci. Poznali jsme, že jste národ cestovatelů. Proto je nyní naší prioritou výraznější vstup na český trh a rozšiřování značky TUI v České republice,“ vysvětluje Aage Duenhaupt, ředitel pro komunikaci firmy TUI. Podle jejich zkušeností mezi nejoblíbenější zahraniční destinace českých klientů patří Antalya, Mallorka a Kréta. Do všech těchto destinací jsou k dispozici přímé lety především z Prahy. Mezi další vyhledávané destinace patří Bulharsko, Egypt, Kypr, Kanárské ostrovy a Madeira. Neustále stoupá i počet cestovatelů, kteří mají zájem strávit zimní měsíce v teplých krajích. Pro nadcházející zimu mají největší zájem o Tureckou riviéru, egyptskou Hurghadu, Marsa Alam a Kanárské ostrovy. Všechny tyto destinace, stejně jako dříve jmenované, jsou snadno dostupné přímými lety z České republiky.
Při rezervacích svých dovolených mají klienti cestovní kanceláře TUI k dispozici řadu možností. Zájemcům, kteří by si nevybrali z kompletních zájezdů, poskytuje TUI nejširší nabídku na trhu díky své rozsáhlé síti kontaktů a možnostem prakticky neomezených kombinací ubytování a letecké dopravy.„Prostřednictvím značek RIU, TUI Magic Life, a TUI Blue nabízíme našim zákazníkům nejen nejvyhledávanější hotely v nejoblíbenějších turistických destinacích na pobřeží Středozemního moře, ale i cesty do vzdálených exotických destinací jako je Dominikánská republika, Srí Lanka, Mauricius či Zanzibar,“ doplňuje Marcin Dymnicki, generální ředitel TUI pro Českou republiku a Polsko.
TUI kromě toho nabízí také dynamicky sestavované dovolenkové balíčky s odlety z Německa a Rakouska, které jsou obzvláště zajímavé pro zákazníky z příhraničních oblastí. Cestovní kancelář má i velice bohatou nabídku i pro ty, kteří dávají přednost cestování vlastním vozem. Zmínění klienti si mohou vybírat z mnoha ubytovacích možností například v Chorvatsku, Itálii či Polsku. Milovníkům zasněžených svahů zase nabízí TUI dovolené v Rakousku a Jižním Tyrolsku. Všechny odbočky cestovní kanceláře také nabízejí krátké pobyty v turisty oblíbených městech či zájezdy do vzdálených destinací, jako jsou ostrovy v Karibiku nebo Indickém oceánu.
V současnosti jsou nejdůležitějšími prodejními místy cestovní kanceláře v ČR webové stránky TUI.cz a mobilní aplikace. TUI své zájezdy nabízí také prostřednictvím sítě více než 300 partnerských cestovních agentur a online agentur. Letos v létě například otevřela kamenné prodejny v Praze, Brně a Ostravě, a chystá otevření dalších šesti. „Pro nadcházející rok máme opravdu velké plány. Nabízíme například zájezdy pro příští sezonu. Naším cílem je zřídit v Česku deset vlastních prodejních míst se 60 zaměstnanci. Rádi bychom, aby naše firma dokázala v létě 2025 vypravit na dovolenou 100 000 rekreantů z České republiky,“ uzavírá M. Dymnicki.
Základem firemní kultury skupiny TUI Group je globální odpovědnost za zákazníky, společensky odpovědné jednání a ekonomický rozvoj společnosti. Nadace TUI Care Foundation, založená společností TUI, realizuje projekty, které zaměřuje na odstraňování negativních dopadů cestovního ruchu, vzdělávání a podporu ochrany životního prostředí ve dvaceti pěti zemích světa. Projekty nadace TUI Care Foundation vytvářejí nové příležitosti pro příští generace. Více najdete na www.tuigroup.com
Antonín Karoch/TZ