• info@czechtravelpress.cz
Czech Travel PressCzech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty
Doporučujeme
Lákavá pozvánka z Rakouska - 2. 12. 2022 20:03
Zpráva z výboru CTP 11.5.2022 - 24. 5. 2022 21:16
Do Německa za událostmi - 11. 3. 2023 21:29
Historický skvost Holešovické tržnice, Dobytčí burza, opět pomalu ožívá - 28. 3. 2023 12:17

Vyhledávání

  • Naši členové
  • Pozvánky
  • Kronika
  • SOUTĚŽE
  • Travel Magazine
  • Recenze

Naši partneři

czechtourism
BVV
Klub českých turistů
Anno vino
Templářské sklepy
Znovín
Panevropská univerzita
Alpy
Alpenverein
Travelink

Praha letos podpoří osmi miliony cestovní ruch

Odkaz Franze Kafky patří k pražským turistickým lákadlům

Rada hl. m. Prahy schválila navýšení rozpočtu na mediální kampaně k podpoře cestovního ruchu o dalších osm milionů korun. Celkem tak metropole v roce 2023 vyčlení na kampaně, eventy, podporu kongresového turismu a podporu Pražského audiovizuálního nadačního fondu 30 850 000 korun.

Vyčleněná částka 8 350 000 korun použije město na podporu cestovního ruchu formou marketingových kampaní společnosti Prague City Tourism a.s. Jednat se přitom bude o finance na kampaně pro cestovní ruch, rozvoj kulturního cestovního ruchu a k omezení negativních dopadů zvýšeného množství turistů na běžný život v Praze. I v letošním roce pokračuje kampaň „V Praze jako doma“, kterou zaměřili radní na podporu domácího cestovního ruchu. Cílem kampaně je dlouhodobá podpora domácího cestovního ruchu a snaha o navýšení počtu domácích návštěvníků a turistů v Praze. Celková částka na kampaně pro letošní rok bude ve výsledku 15 400 000 Kč.

 „Být v Praze jako doma neznamená chovat se nezodpovědně vůči svému okolí. Praha nemá být destinací, kam lidé míří za alkoholovými dýchánky. Proto zároveň pokračujeme i v další kampani s názvem  „Enjoy Respect Prague“, jejímž cílem je edukace přijíždějících turistů ohledně kultury chování, čímž pomůžeme zmírnit negativní dopady turismu na každodenní život v metropoli,“ uvedl náměstek primátora hl. m. Prahy pro kulturu, cestovní ruch, památkovou péči a výstavnictví Jiří Pospíšil.

Na podporu příjezdového cestovního ruchu se zase zaměří kampaň „Stay in Prague“, která chce Prahu prezentovat jako kulturní a kultivovanou destinaci pro návštěvu turistů z České republiky i celého světa. „Jsme moc rádi, že město systematicky podporuje marketingové kampaně. I prostřednictvím nich se nám daří naplňovat cíle strategie udržitelného cestovního ruchu v metropoli,“ řekl předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro.

„Všechny tyto kampaně můžeme financovat díky vyššímu výběru poplatků za přenocování, který jen za rok 2022 činí 420 milionů korun. Větší část z těchto prostředků chceme vracet právě do rozvoje cestovního ruchu a motivovat turisty z celého světa, aby Prahu navštívili a vnímali ji jako kulturní a moderní destinaci, kde budou chtít díky kvalitnímu programu a různým eventům strávit více času,“ doplnil náměstek primátora Jiří Pospíšil.

Vít Hofman

 

  • Facebook
  • Twitter
© 2018 Czech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty