Zlínský kraj se jako tradiční turistická destinace Východní Morava ve dnech 20. a 23. 10. 2022 úspěšně prezentoval na veletrhu cestovního ruchu GO – REGIONTOUR, konaném na brněnském výstavišti.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy se tentokrát spojila s dalšími dvěma moravskými centrálami, a to Moravskoslezského a Olomouckého kraje. Vznikla tak expozice bohatá nejen na informace, ale i na zážitky a aktivity.
Pořadatel, společnost Brněnské veletrhy, letos spojil konání veletrhů Go a Regiontour s dalším oblíbeným veletrhem Caravaning Brno. Podle generálního ředitele Brněnských veletrhů Tomáše Moravce přineslo spojení celkovou návštěvnost 23.000 návštěvníků. (Zdroj: https://www.bvv.cz/go-regiontour/aktuality/soubeh-veletrhu-caravaning-brno-go-a-regiontour-potvrdil-zajem-ii/)
„Jsem rád, že jsme se veletrhu GO – REGIONTOUR zúčastnili. I když v oblasti veletrhů ještě doznívá útlum způsobený covidem, vidíme tuto formu prezentace Zlínského kraje i do budoucna jako přínosnou,“ říká náměstek hejtmana Zlínského kraje Lubomír Traub, který se zahájení veletrhu za Zlínský kraj osobně účastnil.
Zuzana Vojtová, ředitelka Centrály cestovního ruchu, v anketě pořadatelů veletrhu dodala:
„Za velice dobrou považuji účast některých regionů na veletrhu. Myslím si, že domácí návštěvník je pro nás důležitý. Přestože někdy účast úplně nesplňuje naše představy, pokud chceme turisty získat, měli bychom se o to snažit všemi možnými prostředky. K prezentaci na veletrhu je zkrátka potřeba přistupovat aktivně.“
Při přípravě své prezentace spolupracovala Centrála cestovního ruchu Východní Moravy především s destinačními oblastmi Zlínského kraje, oddělením cestovního ruchu magistrátu města Zlína, ale například i se Zlín Film Festivalem. V současnosti připravuje Centrála cestovního ruchu komunikační kampaň na podporu cestovního ruchu ve Zlínském kraji pro období Zima 2022/2023, která bude zejména kvůli rapidně zvýšeným cenám energií náročná především pro provozovatele lyžařských center a horských hotelů.
Martin Pášma