DUBEN 2013 PŘINESE DVOJITOU PORCI MARKETINGU A SLUŽEB V CESTOVNÍM RUCHU

Dvě významné odborné konference zaměřené na obor cestovního ruchu a turismu, Hospitality & Tourism Summit a konference AdCamp, se rozhodly v letošním roce spolupracovat. Výsledkem by měl být nový formát online diskuze, která propojí účastníky obou konferencí. A nejen to. Vzroste také počet zahraničních lektorů a návštěvníci získají materiály z obou konferencí. Od spolupráce si organizátoři slibují atraktivnější konferenční zážitek pro své účastníky.

NOVÝ KONFERENČNÍ FORMÁT
Návštěvníci obou konferencí - na Hospitality & Tourism Summit především zástupci poskytovatelů služeb a na konferenci AdCamp, zase reprezentace destinačních managementů - budou mít jedinečnou příležitost vyzkoušet si nový konferenční formát. Prostřednictvím telemostu bude sdílena případová studie, která ukáže celý proces od návrhu a tvorby destinačního produktu, až po jeho uvedení do praxe. Návštěvníci obou konferencí budou moci nad tímto konkrétním příkladem společně diskutovat a podělit se – online- o své praktické zkušenosti. Pořadatelé obou konferencí chtějí tímto způsobem podtrhnout význam vzájemné spolupráce mezi jednotlivými subjekty, které se na rozvoji odvětví cestovního ruchu podílejí.

POZORNOST PRO SEKTOR CESTOVNÍHO RUCHU
Jak potvrdili organizátoři obou akcí, návštěvníci se nechtějí na konferencích pouze vzdělávat. „Obor cestovního ruchu je zajímavý, perspektivní a lidi baví. Snažíme se, aby návštěvníci načerpali inspiraci a nové podněty pro svou práci,“ vysvětluje smysl projektu Aleš Vrba, člen organizačního výboru konference AdCamp a dodává: „Partnerství s Hospitality & Tourism Summit nám umožní alespoň na chvíli propojit skupiny návštěvníků a unikátně tak ukázat příklad spolupráce v praxi.

Barbora Krásná ze společnosti Blue Events, která každoročně pořádá Hospitality & Tourism Summit, doplňuje: „Jsme si vědomi, že současná ekonomická situace na cestovní ruch jako takový těžce doléhá. Naším cílem je připravit smysluplnou akci, která nejen osloví účastníky, ale zároveň k tématu cestovního ruchu přitáhne dostatečnou pozornost odborné i široké veřejnosti.“

DVĚ MÍSTA, JEDEN TERMÍN
V příštím roce se tak můžete zúčastnit své oblíbené konference a ještě nahlédnete na tu druhou prostřednictvím telemostu a sdílených materiálů. Prestižní Hospitality & Tourism Summit se koná v Praze 17. a 18. dubna 2013 v Hotelu Aquapalace a mezinárodní konference AdCamp na svém tradičním místě – v Kongresovém centru Zlín taktéž 17. a 18. dubna 2013.

Přijeďte načerpat inspiraci a sdílet zkušenosti: provozovatelé horeca zařízení a poskytovatelé dalších služeb v turismu naleznou svůj program ušitý na míru na konferenci Hospitality & Tourism Summit, destinační manageři a odborníci na place branding zamíří do Zlína za svoji oborovou konferencí AdCamp.