• info@czechtravelpress.cz
Czech Travel Press
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty
  • Naši členové
  • Pozvánky
  • Kronika
  • Soutěže
  • Cestujeme
  • Recenze

Naši partneři

czechtourism
Klub českých turistů
Znovín
Panevropská univerzita
Alpy
Alpenverein
Jílové

Články z domova

Aktivní odpočinek po Česku

Zaujmout, inspirovat a představit Česko jako destinaci, vhodnou pro aktivní dovolenou i relaxaci, to je cíl jarní globální kampaně UnexpectedWellbeing, kterou ve vybraných zemích právě spustila Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Zaměřuje se na atraktivní kombinaci sportovních aktivit, lázeňství a odpočinku. Kampaň potrvá do konce června. Originální vizuály a kreativní pojetí připravila pro CzechTourism agentura VCCP.

 

Nová jarní vlna kampaně UnexpectedWellbeing láká zahraniční turisty do Česka za sportem, relaxem i netradičními zážitky Hlavními lákadly kampaně jsou pěší turistika, cyklistika, traily pro horská kola, vodáctví, golf ale také lázně. Kampaň zvýrazňuje unikátní dostupnost tuzemské přírody, kde si lze během jediného dne naplno užít kombinaci sportu, gastronomie i odpočinku. „Prostřednictvím šesti témat aktivní dovolené chceme světu ukázat Česko v novém světle – jako místo, kde lze za jediný den zvládnout výšlap krásnou přírodou, degustaci piva v lokálním pivovaru, návštěvu historického hradu a večerní relaxaci v lázních. Přístupnost, pestrá nabídka aktivit a pohostinnost jsou tím, co naši zemi odlišuje od ostatních. Proto optimalizujeme kampaně podle zpětné vazby a zaměřujeme se na témata, která v jednotlivých zemích rezonují nejvíce,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.

CzechTourism v tomto roce klade důraz na aktivní turismus a wellness. Jarní vlnu kampaně tvoří sedm videospotů a čtrnáct verzí vizuálů – každý kraj má vlastní tematické zaměření. Cílem je ukázat, jak snadno si člověk může v Česku užít aktivní dovolenou propojenou s relaxací. Kampaň běží na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube a je podpořena také bannerovou reklamou i tematickými landingpages na portálu VisitCzechia.com a na Slovensku prostřednictvím portálu Kudy z nudy.cz. „Síla naší kampaně spočívá v tom, že oslovujeme široké spektrum cestovatelů od sportovních nadšenců po rodiny s dětmi. Chceme ukázat, že Česko je dostupné, přívětivé a plné překvapivých možností, jak aktivně odpočívat. Jdeme tak ruku v ruce s trendy, které aktuálně v turismu bodují,“ doplňuje ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová. Rozpočet kampaně činí 30 milionů korun včetně DPH a zahrnuje dvě fáze – jarní a podzimní. V obou vlnách se CzechTourism zaměřuje na deset klíčových trhů rozdělených podle bonity do tří skupin: Německo, Polsko, Spojené království, Slovensko, dále Francie, Španělsko, Nizozemsko, Itálie, Rakousko a Dánsko.

Kampaň UnexpectedWellbeing navazuje na dlouhodobou strategii agentury CzechTourism prezentovat Česko jako zemi s nejhustší sítí kulturních památek, krásnou přírodou a snadnou dostupností všech aktivit. Výhodou české krajiny je její přívětivost pro rekreační sportovce i rodiny s dětmi. Místo vrcholově náročných výstupů a dlouhých, únavných přejezdů čeká návštěvníky příjemné tempo a množství zážitků na malém prostoru. To ale není vše. Cizince k nám budou letos lákat i další doplňkové kampaně, včetně konverzních. Za zmínku stojí společná propagace zemí V4, tentokrát směřující do Číny. Představí region střední Evropy tamním zájemcům prostřednictvím společné historie, kulturních vazeb, ale i gastronomie. Klade důraz na udržitelnost a propojuje všechny čtyři země do jednoho tematického itineráře. Celkem 100 tisíc EUR na tuto iniciativu se podařilo konsorciu pod vedením CzechTourismu získat díky grantu od European Travel Commission. Strategii napomáhá i fakt, že v Pekingu už opět normálně funguje zastoupení agentury CzechTourism.

 

Miroslav Navara/TZ.

 

© 2025 Czechtravelpress. All Rights Reserved. Designed By MaraXa
  • Úvodní stránka
  • O nás
    • Úvod
    • Aktuálně
    • Historie CTP
    • Osobnosti
  • Co nabízíme
  • Stát se členem
  • Kontakty