Soutěžní přehlídka propagačních materiálů cestovního ruchu Turistpropag má za sebou desátý ročník. Ceny se udělovaly ve dvaceti kategoriích. Nejvíce jich získaly Jeseníky.
Pokračování soutěže je na příští ročník ve hvězdách. "Končím s pořadatelstvím, je to stále těžší," říká organizátor Pavel Hlaváč. "Zda někdo koupí značku Turistpropag a převezme tuto zajímavou akci, zatím není jasné." Turistpropag je součástí veletrhu cestovního ruchu na Výstavišti v Lysé nad Labem. Všechny soutěžní publikace a další materiály podporující cestovní ruch byly k podrobné prohlídce ve výstavní hale.
Nejúspěšnější byly destinace Jeseníky (6 pódiových umístění), Nymburk (3) Střední Čechy (3).
Zvláštní cenu Czech Travel Press získaly perfektně graficky zpracované kalendáře z Nymburka. Česká unie cestovního ruchu ocenila stolní hru s tématem skanzenu v Přerově nad Labem, Asociace turistických infostředisek udělila cenu tištěným materiálům Beskydy - Valašsko a vydavatelství COT vyzdvihlo středočeské golfové video.
Podívejte se na hlasování poroty. V porotě hlasovalo šest odborníků z oblasti cestovního ruchu: Eva Frindtová (majitelka nakladatelství COT), Martina Košlíková (tajemnice České unie cestovního ruchu), Luděk Sládek (šéfredaktor magazínu Kam po Česku), Kuba Turek (vydavatel Horydoly.cz a zástupce Czech Travel Press), Barbora Hodačová (tajemnice Asociace turistických informačních center), Zdeňka Tichá (vedoucí odboru školství, kultury a sportu Lysá nad Labem).
INFO: Turistpropag a Výstaviště Lysá nad Labem
