Kutnohorský instagram @visitkutnahora zvítězil v kategorii města nad 10 000 obyvatel v rámci Středočeského kraje a i v celostátním kole se umístil na krásném 4. místě. Soutěž, která proběhla pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj, vyhlásil spolek Kvalikom. Tento spolek se snaží zlepšovat a oceňovat komunikaci veřejných institucí.
Oddělení cestovního ruchu a marketingu již v minulosti spolupracovalo s desítkami influencerů, kteří Kutnou Horu pravidelně navštěvovali. S touto spoluprací spočítají i budoucnu. Jen plánují se více zaměřit na české influencery a cílit především na domácí trh. Cílem oddělení je i do budoucna sdílet kvalitní a vizuálně jednotný obsah, doplněný o zajímavé a aktuální informace. „Vážíme si každého, kdo svoji návštěvu Kutné Hory zaznamená na instagramu s hastagem #visitkutnahora a dá nám tak vědět, kde se mu v Kutné Hoře líbilo nejvíce!“ říká Eliška Tivodarová z oddělení cestovního ruchu a marketingu, která profil spravuje již 5 let.
„Mám radost, že se profil Kutné Hory kvalitou řadí mezi top česká turistická města, jako je Kadaň, Praha nebo Olomouc.“ dodává E. Tivodarová. „Od začátku je naším cílem budovat image profil, kde sdílíme kvalitní fotografie z těch nejznámějších i méně známých míst v Kutné Hoře. Hodnocení našeho instagramu najdete na www.kvalikom.cz. Krom jiného nám pomohlo si uvědomit, co je naší silnou stránkou, a zároveň poukázalo, na čem je třeba více pracovat. Fanoušci profilu se mohou v dohledné době těšit na novinky, které pro ně připravujeme. Velmi se těšíme se na jejich odezvu i reakce nových návštěvníků profilu.“