Norimberská zákoutí
Německá turistická centrála (DZT) rozšiřuje své aktivity v oblasti turistiky a spouští kampaň „Embrace German Nature“. Tato organizace je průkopníkem při implementaci technologií, zaměřených na všechny smysly vnímání (virtuální, rozšířená a smíšená realita), při používání konverzačních rozhraní (např. hlasových asistentů) a aplikací umělé inteligence.
Podle průzkumu Anholt Ipsos Nation Brands Index 2021 (NBI) patří ochrana životního prostředí a přírodních zdrojů mezi nejnaléhavější globální výzvy naší doby. Německo je jednou ze zemí, které respondenti nejvíce důvěřují, že tyto výzvy zvládne. Podle nejnovějších studií společnosti IPK International o dopadech Covid-19 na mezinárodní cestování totiž plánuje 26 % cestovatelů po celém světě v roce 2022 dovolenou, která se bude orientovat na přírodu. Mezi turisty, kteří se hodlají navštívit přímo Německo, dosahuje toto zastoupení dokonce 30 %.
Výborná gastronomie hraje v cestovním ruchu velkou roli. Zvláště v Norimberku
Německá turistická centrála (DZT) je národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Podporuje turistiku orientovanou na budoucnost a ohleduplnou k přírodě s důrazem na témata, týkající se digitalizace a udržitelnosti. Také reaguje na výzvy, které představuje pandemie Covid 19, třídílnou strategií obnovy, a to zvýšením povědomí o značce a zostření profilu značky Turistická země Německo, řízením vztahů a přenos know-how k podpoře středních společností, které se specializují na cestovní ruch, a dále se cíleně orientují na průzkum trhu a analýzu dopadu koronavirové pandemie na německou turistiku. Získané údaje poslouží jako základ pro jednání založené na konkrétních číslech a důkazech.
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, k tomu poznamenává: „Na pozadí dvouleté koronavirové pandemie lidé touží po nedotčené přírodě. To je také cílem naší kampaně. Ústředními prvky „Embrace German Nature“ jsou otázka relaxace v přírodě a její udržitelnost. Podle IPK International zaujímá Německo jako cílová destinace druhé místo mezi Evropany, kteří tráví dovolenou v přírodě. Studie „Destination Brand 21“ společnosti Inspektour dokazuje, že na důležitých zdrojových trzích pro náš incoming Německo vnímají jako velmi vhodnou destinaci pro dovolenou na venkově nebo jinde v přírodě. Tyto pozice chceme dále posilovat podporou dovolených ve venkovských oblastech, delších pobytů na čerstvém vzduchu a na turistické cíle, které přinášejí potěšení z cestování.“
Kampaň „Embrace German Nature“ zahrnuje mj. i videa v 8D audio designu jako nový digitální nástroj.