Úspěch letní kampaně Shortcation z roku 2020, která během tří měsíců přinesla více než 15 000 přenocování a 65 milionů mediálních impresí, byl jakýsi prvotní nástřel. Následovala neméně úspěšná zimní kampaň Funderful, která zvýšila povědomí turistů o rozmanité krajině emirátu, čítající rozsáhlé terakotové pouště, vysoké horské vrcholy a nedotčené pláže. Nyní v tomto duchu pokračuje letní kampaň WANASA, což znamená v arabštině štěstí a radost, tedy pocit, který návštěvníci zažívají, když navštíví Ras Al Khaimah.
Úřad pro rozvoj cestovního ruchu v Ras Al Khaimah zahajuje letní kampaň, v jejímž rámci nabízí návštěvníkům z celého světa možnost vyhrát řadu zajímavých cen. Mezi ně patří například bezplatný vstup do dubajských parků a letovisek, Jebel Jais Flight, Jais Sky Tour, golfový klub Al Hamra, beduínský tábor Oasis Camp a perlová farma Suwaidi, dále pak bezplatné pobyty a upgrady v prvotřídních hotelech v emirátu, řada slev v restauracích a další. Děti do 12 let mají pobyt zdarma. Součástí kampaně je i stírací los, který hosté obdrží během registrace v hotelu a který zaručeně vyhrává.
V rámci programu WANASA, který potrvá do 15. září 2021, mohou všichni hosté, kteří si rezervují pobyt na tři a více noci ve vybraných tří-, čtyř- a pětihvězdičkových hotelech v Ras Al Khaimah, získat slevu 40% na vstup do dubajských zábavních parků a středisek. Největší volnočasová a zábavní destinace v regionu láká návštěvníky svými parky LEGOLAND®, MOTIONGATE™ a Bollywood, kde se mohou doslova po hlavě vrhnout do zážitků plných zábavy. „Díky rozmanitému portfoliu cestovatelských aktivit zahrnujících dobrodružství, přírodu, wellness, rodinnou zábavu, kulturu a další oblasti má Ras Al Khaimah svým návštěvníkům co nabídnout, a to jak obyvatelům SAE, kteří plánují dovolenou, tak i zahraničním cestovatelům, kteří se vydávají za poznáním. WANASA zachycuje nejen to, co mohou zažít, ale také to, jak se u nás budou cítit. Využívá pozitivního impulsu předchozích kampaní a udržuje emirát v povědomí jako destinaci, kterou musíte navštívit," uvedl Raki Phillips, generální ředitel úřadu Ras Al Khaimah Tourism Development Authority.
WANASA plně koresponduje s nedávno představenou vizí a logem destinace, které odráží rozmanité přírodní prostředí. Tato nová identita je inspirována velkolepou topografií Ras Al Khaimah stejně jako chladnějším letním klimatem, což oslovuje stále rostoucí segment cestovatelů, kteří hledají v dnešní době nové a jedinečné zážitky. Kampaň rovněž navazuje na úspěchy Úřadu při propagaci jedinečných vlastností a bezpečnosti emirátu Ras Al Khaimah u návštěvníků. Rada pro spolupráci v Perském zálivu jmenovala emirát hlavním městem cestovního ruchu v Perském zálivu pro roky 2020 a 2021; byl uznán jako první "bezpečné" město na světě s certifikátem Bureau Veritas a jako první emirát získal známku Světové rady pro cestování a cestovní ruch (WTTC) "Safe Travels".
Další podrobnosti o kampani WANASA v Ras Al Khaimah naleznete na: visitrasalkhaimah.com/wanasa