Turistická prezentace Islandu za podpory agentury Travel Advance uspořádala 2. prosince workhop, na kterém představila neuvěřitelné krásy a excelentní možnosti zážitků, jaké se potkají málokde a někdy dokonce jenom na Islandu. To vše zarámované do ovzduší absolutně čisté energie a nepřekrvené návštěvnosti. Po celý rok? Ovšem. Severský stát má samozřejmě dlouhé „polární“ noci, ty jsou ale ideální k pozorování fantastických obrazů polární záře, a to od září do dubna. 

 

Francouzská vína v Praze

Společnost Wine 4 Trade uspořádala již po čtvrté v hotelu Alcron degustaci vín z různých regionů Francie. Navzdory covidovým omezením se ochutnávka opět setkala s velkým úspěchem.

Vysoký Chlumec s pivovarem

S koncem roku mají turisté, návštěvníci, cestovatelé i jiní cestující již tradičně možnost zhodnotit své dojmy z návštěvy regionů včetně Středočeského kraje. Anketa Kraj mého srdce mapuje míru popularity jednotlivých krajů České republiky u široké laické i odborné veřejnosti.

Camping resort Frymburk

Jihočeský kraj finančně podpoří rozvoj nové infrastruktury pro kempování a karavaning. Reaguje tak na rostoucí popularitu kempování a cestování s obytnými auty či přívěsy v celé Evropě. Cílem nově spuštěného dotačního programu je současně udržení konkurenceschopnosti jižních Čech v oblasti cestovního ruchu ve vztahu k nabídce sousedních regionům v ČR i zahraničí

Hajničky, u nás známé spíše pod jménem trvalky, jsou velice oblíbené rostliny všude tam, kde na ně mnoho času nemáme. Samozřejmě  na ně nedají dopustit zahrádkáři, ale odvědčily se i zahrádkách jako živé dekorace před penziony a restauracemi. Není od věci si připomenout, že Botanická zahrada hl. m. Prahy právě uvádí tento týden do prodeje knihu Stínomilné trvalky.

Výrobky mlékáren a sýráren v jsou gastronomií neoddělitelně spojené. Vždyť jedním z našich nejoblíbenějších jídel je obalovaný sýr s brambory a tatarkou. Bez mléka, smetany a sýrů si českou gastronomii nedovedeme představit. Přesto se mlékárenské firmy snaží svoje produkty neustále zlepšovat. Zvláště nyní, během pandemie, se snaží je obohatit o zdraví prospěšné suroviny, a naopak z nich odstranit ty méně zdravé součásti.

Jak udržet viditelnost chorvatského cestovního ruchu v zimě? Především zdůrazněním zimních krás chorvatských destinací, ale také specifických turistických produktů, jako je eno-gastronomie, kultura, příroda a wellness. Proto také Chorvatské turistické sdružení spustilo novou zimní propagační kampaň s názvem „Chorvatsko – zimní říše divů“