Wroclawští už vědí nejenom o zimním vyžití v Krkonoších

 

 

Prezentace „Bílé šílenství v Čechách“ byla ve dnech 18. - 20. listopadu 2011 zahraničním zastoupením agentury CzechToursim v Polsku, resp. její vedoucí pracovnicí Ivanou Bílkovou, která průběh organizačně vedla i moderovala.

 

I když teploty ještě neklesly hluboko pod bod mrazu a pořadatelé nemuseli likvidovat a lopatami odhazovat kupy sněhu, byl o materiály s aktuální nabídkou zimních sportů a pobytů z oblasti Krkonoš zájem. Prezentace, které se kromě Krkonoš zúčastnily i další regiony ČR, probíhala ve wroclawském obchodním centru Galeria Dominikanska. O návštěvníky, které pohltila předvánoční nákupní horečka, nouze nebyla.

 


„Obchodní centrum ve Wroclawi je tradičním místem prezentace Krkonoš. Počtvrté se snažíme přímo oslovit a zaujmout cílovou skupinu - turisty, kteří za námi do výstavních hal ani na renomované veletrhy cestovního ruchu nechodí. Hodnotím tuto formu jako velmi přínosnou,“ prohlásila Mirka Chaloupská, ředitelka Regionálního turistického informačního centra Krkonoše.

 


„Zájem návštěvníků obchodního centra o nejvyšší české hory nás opět mile překvapil. Tradičně se zajímali o turistické cíle jako je Harrachov, Špindlerův Mlýn, Pec pod Sněžkou, Janské Lázně, Malá Úpa, Vrchlabí, Trutnov, Bratrouchov, ale i o další. Těšil nás bezpočet konkrétních otázek na lyžařská střediska a na možnosti trávení aktivní dovolené. Jako velmi zajímavý hodnotíme nárůst dotazů na konkrétní tipy kvalitního ubytování v Krkonoších a silvestrovské akční nabídky. O tom, zda-li přijedou Poláci oslavit Nový rok právě do Krkonoš, se brzy přesvědčíme,“ uvedla M. Chaloupská. 

 


Na pultu byly návštěvníkům k dispozici celokrkonošské propagační a prezentační materiály především těch podnikatelských subjektů, které se podílejí svými příspěvky na tvorbě Fondu cestovního ruchu Krkonoše. Formou ukázek práce byl představen oficiální regionální turistický portál www.krkonose.eu. Jeho texty jsou přeloženy i do polštiny a slouží především ke snadnému získání aktuálních informací o turistické nabídce v Krkonoších. „Praktické ukázky s webovým portálem byly velmi zdařilým představením Krkonoš. Musíme jít s dobou - ne všichni chtějí sbírat a pročítat tištěné propagační letáčky. Především pro mladší generaci je dnes jednodušší a přirozenější odnést si vizitku s internetovou adresou a všechny potřebné informace hledat v pohodlí domova u počítače,“ řekla Mirka Chaloupská.