HITY sezony z východní Moravy už zní ...

 

 

 

HOLEŠOV – Soutěž o nejlepší produkty turistického regionu Východní Morava nebo-li Hit sezony, už zná své vítěze, které zástupci pořadatele, z Centrály cestovního ruchu Východní Moravy  vyhlásili v úterý 25. ledna během konference v holešovském zámku.

 

Výsledky soutěže o Hit sezony, jež  byly vyhlášeny ve dvou kategoriích a to pro podnikatelský sektor a neziskový veřejný sektor, pomyslně už hučí éterem.  Patrně přihlášené projekty hodnotila pětičlenná komise, složená jak jinak než z odborníků z oblastí cestovní ruch, marketink a odborná média. Navíc záštitu nad Hitem sezony převzal generální ředitel Czech Tourism Rostislav Vondruška.

 

V kategorii veřejný sektor získal ocenění produkt Zelená dovolená – po stopách prince Charlese, který do soutěže přihlásila ZO ČSOP Veronica Brno, pracoviště Centrum Veronica Hostětín.

 

 V kategorii podnikatelský sektor se organizátoři rozhodli udělit ocenění dvě, a to projektům Medical wellness v hotelu Alexandria Spa Wellness (přihlašovatel Lázně Luhačovice a.s.) a Wellness pobyt v Beskydech (přihlašovatel HP Tronic, s.r.o., Zlín).  „Jde o mimořádně kvalitní produktové nabídky, které získaly od hodnotitelů totožné hodnocení, což porotu opravňovalo k vyhlášení dvou vítězů,“ vysvětlila Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

 

Letos byla udělena i Cena poroty, kterou získal zajímavý projekt Galaxie Family (přihlašovatel Eurogalaxie s.r.o., Zlín).

 

Centrála cestovního  ruchu Východní Moravy vyhlásila také ocenění pro Významný počin v cestovním ruchu v roce 2010. Ten připadl společně městysu Pozlovice, městu Luhačovice a Lázním Luhačovice za Vybudování infrastruktury pro cestovní ruch v lázeňských místech Pozlovice a Luhačovice.

„V Pozlovicích se podařilo vybudovat koupaliště Duha, v Luhačovicích zase krytou plovárnu a unikátní hotel Alexandria. To jsou přínosné, navzájem se doplňující projekty, které bylo nutné ocenit,“ je přesvědčená Dana Daňová.

 

Přihlašovatelé oceněných projektů získali hodnotné ceny.

 

 "Navíc Centrála cestovního ruchu Východní Moravy věnovala  prostředky na marketingovou podporu vítězných projektů, tedy jejich zveřejnění na webu, vytištění letáků, mediální kampaň a obchodovatelnost, dále  mediální partneři, jimiž jsou C.O.T. Media, s. r. o a Turistika.cz  s. r. o. pak věnují produktům reklamu v hodnotě přesahující 300 tis. Kč",  prozradila ředitelka tamější centrály, která má zajímavý monogram DD.

 

Kontakt:

 

PhDr. Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s., tel. 577 043 900, 733 161 670, www.vychodni-morava.cz