Mezinárodní ocenění technologie pro správu a budování obsahu obdržela Turistika.cz

Český internetový portál sdružující 55 000 turistů a cestovatelů, kteří online sdílejí své zážitky a zkušenosti z cest – Turistika.cz, získal ocenění Best Content Management. Cena se uděluje v rámci prestižní soutěže Eastern European Business Elite Awards 2016 a vyhlašuje ji časopis Corporate Vision. The Eastern Europe Business Elite Awards se zaměřuje na společnosti, které usilují o nabídnutí nejlepších anebo  inovativních služeb ve svém oboru. Do hodnocení bylo zahrnuto 16 zemí. www.corp-vis.com/2016-2016-eastern-european-business-elite-awards

„Věříme, že něčí zkušenost nebo zážitek jsou v cestovním ruchu nenahraditelné informace, proto motivujeme zkušené turisty a cestovatele, aby na Turistika.cz vkládali své tipy a zkušenosti z cest“, popisuje princip webu ředitel a zakladatel Jiří Pilnáček.

Server Turistika.cz se dělí se svými přispěvateli o peníze z reklamy zobrazované u jejich příspěvků. Takto už Turistika.cz  rozdala více než 840 000 Kč. Za tento unikátní systém content managementu obdrželi provozovatelé portálu hlavní ceny také na soutěžích TourFilm a Internet Effectiveness Awards. Nová technologie pro turisty – video trasy pak získala cenu Vizionáři roku.

Videotrasy

Unikátní webová aplikace s propojení m videa, mapy, výškového profilu a zájmových bodů na trase. Turistika.cz pro své klienty natočila více než 300 atraktivních videotras v 16 zemích na 4 kontinentech. V ČR jsou natočeny nejen hlavní cyklostezky, ale i naučné stezky, vybrané ski areály a trasy na běžky. Více na www.livetouring.com nebo www.turistika.cz/trasy/video

O Turistika.cz

55 000 registrovaných turistů, 80.000 článků, 1 200.000 fotek, 700 000 unikátních návštěvníků za měsíc červenec 2016 (zdroj google analytics). Turistická data zajišťuje portál pro více než 200 webových stránek měst, regionů a dalších partnerů. www.turistika.cz