Jak udržet viditelnost chorvatského cestovního ruchu v zimě? Především zdůrazněním zimních krás chorvatských destinací, ale také specifických turistických produktů, jako je eno-gastronomie, kultura, příroda a wellness. Proto také Chorvatské turistické sdružení spustilo novou zimní propagační kampaň s názvem „Chorvatsko – zimní říše divů“
S turistickými kampaněmi mají evropské státy dobrou zkušenost. Nejinak tomu je i v Chorvatsku. „Chorvatsko – zimní říše divů“ je propagační akce, která poběží do 10. ledna napříč klíčovými trhy. To znamená, že se s ní obeznámí potencionální návštěvníci v Německu, Slovinsku, Rakousku, Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Itálii, Nizozemsku, Francii, Velké Británii, Belgii, Švédsku a Norsku. Kampaň najdete na sociálních sítích včetně Facebooku, Instagramu, Twitteru, TikToku a Pinterestu s použitím značek #CroatiaWinterWonderland a #MagicalCroatia.
"Propagační kampaně, které jsme letos realizovali, představily naši zemi jako vysoce kvalitní, bezpečnou a dobře připravenou destinaci. Že jsme v tomto ohledu byli velmi úspěšní, potvrdila Evropská komise pro cestovní ruch (ETC), která zdůraznila, že Chorvatské turistické sdružení bylo nejaktivnější evropskou organizací cestovního ruchu na portálu a sociálních sítích Visit Europe během podzimní kampaně. Jako taková byla velkým příkladem pro organizace cestovního ruchu v jiných zemích. Do konce letošního roku očekáváme další návštěvy zahraničních turistů. Chorvatské destinace pro ně připravily zajímavou adventní nabídku, na kterou v rámci této zimní kampaně upozorňujeme,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić s tím, že součástí kampaně bude propagace tradičních zvyků a tradic či gastronomické recepty, například jak vyrobit perníková srdce. Také doporučí nejlepší lokace pro zimní fotografie. Hlavním cílem kampaně je udržet viditelnost Chorvatska zdůrazněním zimních krás zdejších destinací. Turistické sdružení také v rámci kampaně, a pokud to epidemiologické podmínky v Evropě dovolí naplánovali propagační výlet pro mezinárodní influencery. Ti by měli navštívit zimní říši divů na ostrově Rab, prozkoumají Národní park Plitvická jezera pod bílou pokrývkou a zažijí vánoční atmosféru Záhřebu, Dubrovníku a dalších městech.
odejme, že v rámci této kampaně nechají zhotovit propagační předměty s logem #MagicalCroatia přizpůsobené destinacím, které je zahrnou do zviditelnění jednotlivých chorvatských turistických cílů. Pracovníky v turistice daných oblastí a fanoušky zdejších destinací zároveň poprosí, aby k využívali zmíněných turistických označení jako například #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit atd. v každodenní praxi. Součástí kampaně je také soutěž o ceny ve fotografické soutěži. Organizace vybere nejlepší fotografie zimních krás z chorvatských lokalit a regionů. Také vyhodnotí nejlepší odpovědi fanoušků na otázky, které najdou na sociálních sítích.